Με το Entersoft Mobile® Sales Force Automation, SFA τα mobile στελέχη έχουν πλήρη πρόσβαση μέσω smartphones και tablet συσκευών, στο σύνολο της πληροφορίας που απαρτίζει τη διαχείριση και αυτοματοποίηση των πωλήσεων της επιχείρησης σαν να βρίσκονταν στο φυσικό χώρο του γραφείου.
Το σύστημα εφαρμόζει τις εταιρικές διαδικασίες και την εταιρική στρατηγική απρόσκοπτα και αυτοματοποιημένα μέσα από το λογισμικό και στο χώρο του Πελάτη, επιταχύνοντας τις διαδικασίες και διασφαλίζοντας ομοιογένεια και ενισχυμένη εταιρική εικόνα. Τα στελέχη πωλήσεων διαχειρίζονται μεγάλο εύρος και πλήθος πληροφορίας, άμεσα, δομημένα και ευέλικτα, ώστε να ανταποκρίνονται γρήγορα στις αλλαγές και τις ευκαιρίες μέσα από ενημερωμένες αποφάσεις, προσφέροντας στον πελάτη ποιοτική και άμεση εξυπηρέτηση.
Η διαχείριση πωλήσεων, Entersoft Mobile® SFA, συμβάλλει σε:
•Αποδοτικότερες Πωλήσεις, το στέλεχος πωλήσεων έχει στη διάθεσή του όλη την απαραίτητη πληροφορία ώστε να αποφασίζει στοχευμένα και να ολοκληρώνει ταχύτερα και παραγωγικότερα τους στόχους του.
•Επιτάχυνση του κύκλου ολοκλήρωσης των πωλήσεων, οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες και η αμεσότητα της ολοκλήρωσης των εργασιών που προσφέρει το λογισμικό, συμβάλλουν στην καλύτερη ενδοεταιρική επικοινωνία, μειώνουν σημαντικά τις άσκοπες μετακινήσεις και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες. Έτσι, το λογισμικό συντελεί στην αύξηση του παραγωγικού χρόνου των πωλητών και στη μείωση του κύκλου πώλησης.
•Βελτίωση της εξυπηρέτηση των πελατών, οι επισκέψεις προγραμματίζονται βάσει κριτηρίων συνδυάζοντας συχνότητα, σπουδαιότητα, τοποθεσία και άλλα κριτήρια με στόχο την βελτιστοποίηση και τον ορθολογισμό των δρομολογίων και των στόχων. Το στέλεχος πωλήσεων έχει άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζεται, π.χ. στα ποσά προς εξόφληση, στην είσπραξη, στα είδη που αγοράζει, στις προτεινόμενες παραγγελίες, στα νέα είδη που πρέπει να προτείνει κ.ά., προσφέροντας ταχύτερη εξυπηρέτηση, λιγότερες εκκρεμότητες διεκπεραίωσης και βελτιωμένο Customer Experience.
•Αποτελεσματικότερη οργάνωση, η καθημερινή δραστηριότητα των στελεχών πωλήσεων αποτυπώνεται στο κεντρικό σύστημα προσφέροντας αναλυτική ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την επίτευξη των στόχων και την παρακολούθηση σημαντικών ΚPI, όπως μέση παραγωγικότητα ανά επίσκεψη, ημερήσιος τζίρος, εισπράξεις κ.ά. Αντίστοιχες αναφορές είναι διαθέσιμες και στα στελέχη πωλήσεων ώστε να παρακολουθούν την επίτευξη των ατομικών τους στόχων.